شبرنگ

سلام بچه ها خوبید که ان شاءالله؟؟

کارو بار خوبه ؟؟؟   اوضاع امتحانات چطوره؟؟؟   طرح که خوندید؟؟؟ نخونید هم مسئله ای نیست چ.ن خوندن و نخوندنش فرق نمی کنه نمرات یکیه.

راسته بچه ها پیشاپیش تعطیلات خوش بگذره. رفتین گردش و تفریح جای مارو هم خالی کنید .

چونکه ما می خوایم به شما خیلی خوش بگذره و وقت بیشتری رو در کنار خانواده به تفریح و خوش گذرونی داشته باشید تصمیم گرفتیم که اولین روز ترم بعد 23 بهمن باشه که بهتون حسابی خوش بگذره. موافقین دیگه مگه نه؟؟

والا ما درصدد بودیم که بیشترش کنیم ولی دیگه بیشتر از این نمیشه شرمنده



           
جمعه 30 دی 1390برچسب:, :: 11:38
باغبانک

بچه ها این قضیه اومد ابرو شو درست کنه چشش رو کور کرد رو که شنیدید؟؟؟؟

حالا سر مااومده ظهر یکی بهم پیام داده بود که یه سرور بهتر از میهن بلاگ سراغ داره که امکاناتش خیلی خوبه و.... از این مدل حرفا ما هم وسوسه شدیم و این وبلاگ رو ساختیم اومدیم دوتا وبلاگ رو یکی کنیم به علت پهنای باند اینترنت زیاد نشد و نشد که نشد هر چی تلاش کردم همش انتقال داده نمیشه

حالا شما قضیه عدو شود گر سبب خیر رو که شنیدید؟؟؟

ما هم تصمیم گرفتیم حالا که نمیشه همشو انتقال داد کوری رو به ز کاچی دونستیم و وب قبلی رو هم به دلیل این خرابکاری و هم به دلیل اینکه توش بچه ها خیلی به تیپ و تار هم زدن و از اون طرف شیلاتی ها خوش به حالشون شده بود به کل از صفحه روزگار محوش کردیم (البته تو پرانتز عرض کنم اینجا بنداروزه اگه یهو دیدید فردا هستش و حذف نشده نگید یارو حالیش نیست اینجا مثل مثلث برمودا میمونه هیچی تحت کنترلت نیست). و تصمیم گرفتیم از نو آغاز کنیم.

 

پس پیش به سوی وبلاگی بدون جر و بحثي

 



           
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 17:13
باغبانک

به علت تغییر آدر وبلاگ بعضی از مطالب حذف شده است. امیدوارم بشود تا یکی دو ساعت آینده کل مطالب رو بازیابی کنم. در غیر این صورت من ا هموتون معذرت میخوام و همین حالا هم به خاطر این تاخیر و این پارازیت ازتون معذرت میخوام



           
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 14:24
باغبانک

درباره وبلاگ


این وبلاگ برای همه ی برو بچ باغبانی بخصوص 88 ته و صدالبته همه دوستانی که لطف میکنن و به ما سر میزنن. از همتون ممنونم.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همکلاسی و آدرس baghbaniha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.